Dziękujemy za odwiedzenie naszej strony! Firma Victoria priorytetowo traktuje ochronę danych i prywatności naszych klientów. Korzystanie z naszej strony internetowej jest możliwe bez konieczności podawania danych osobowych. Jednakże, w zależności od wybranej usługi, może zachodzić konieczność przetwarzania danych osobowych zgodnie z zasadami opisanymi poniżej. Dane osobowe są gromadzone i przetwarzane zgodnie z postanowieniami Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) oraz obowiązującymi przepisami
dotyczącymi ochrony danych w Polsce. W niniejszym oświadczeniu dotyczącym ochrony danych osobowych firma Victoria informuje o rodzaju, zakresie i celu zbierania, wykorzystywania oraz przetwarzania danych osobowych, a także informuje użytkowników o przysługujących im prawach.
Nasza polityka ma na celu dostarczenie informacji na temat sposobu, zakresu i celu zbierania, wykorzystywania i przetwarzania danych osobowych przez firmę Victoria oraz związane z nią podstrony internetowe, z wyjątkiem stron prowadzonych lub kontrolowanych przez osoby trzecie. Należy zauważyć, że nie mamy kontroli nad treścią stron internetowych ani działaniami osób trzecich i nie ponosimy odpowiedzialności za nie.
INFORMACJE OGÓLNE:
victoriauzdatnianie. pl to witryna internetowa, której operatorem jest firma Victoria.
Adres – Jagiellońska 18
Kod pocztowy – 95-100 Łódź
NIP: 7282836025
REGON: 382661010
1. OGÓLNE WARUNKI SPRZEDAŻY I DOSTAW VICTORIA
Kupujący, dalej określany jako Klient, w odniesieniu do nabywania urządzeń, części
zamiennych, chemikaliów, a także instalacji do uzdatniania wody, obejmuje warunki
również dotyczące świadczenia usług, szczególnie prac montażowych i
serwisowych.
1. 1. ZAKRES OBOWIĄZYWANIA WARUNKÓW, OFERTY
a)Warunki zakupu Klienta nie są wiążące dla Victoria, jeżeli są sprzeczne z wymienionymi w niniejszym dokumencie lub umowie zawartej przez Victoria i Klienta, nawet jeśli są one podstawą zamówienia od Klienta, a Victoria wyraźnie nie sprzeciwiła się ich treści.
b) Akceptacja oferty (zamówienie), wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy muszą być sporządzone na piśmie lub drogą elektroniczną. Dla firmy Victoria nie są zobowiązujące ewentualne błędy drukarskie, jawne pomyłki, błędy w pisowni czy rachunkowe. Dotyczy to w szczególności pomyłek dotyczących zakresu usług opisanych w ofercie.
c) Wiążące są wyłącznie pisemne lub elektroniczne oferty firmy Victoria. Jeśli w ofercie nie wskazano terminu jej obowiązywania, jest ona ważna przez 30 dni od dnia jej wysłania.
d) Zakres dostawy określony jest wyłącznie zgodnie z ofertą od Victorii lub potwierdzeniem zamówienia.
e) Wszelkie załączniki do oferty, takie jak prospekty, rysunki, ilustracje, informacje o ciężarze, wymiarach itp., mają charakter informacyjny i są danymi przybliżonymi, chyba że Victoria wyraźnie zaznaczy, że są one obowiązujące. Prawo do wprowadzenia zmian jest zastrzeżone na korzyść Victorii. Szczególnie dotyczy to danych udostępnianych Klientowi w formie szkiców, koncepcji rozwiązań lub projektów. Wszystkie załączniki do oferty są własnością Victorii lub kontrahentów Victorii i podlegają prawu autorskiemu Victorii lub kontrahentów Victorii. Nie mogą być udostępniane osobom trzecim, a na żądanie Victorii należy je natychmiast na własny koszt zwrócić lub trwale zniszczyć, szczególnie gdy Victoria nie otrzyma
zamówienia od Klienta. Na żądanie Victorii, Klient zobowiązany jest dostarczyć protokół zniszczenia materiałów i informacji opisanych w tym ustępie w ciągu 24 godzin.
f) Dobór urządzeń lub instalacji wpływających na poprawę jakości wody lub zmieniających właściwości wody, będących przedmiotem sprzedaży, odbywa się wyłącznie na podstawie analiz wody i innych danych udostępnionych przez Klienta, chyba że ustalono inaczej w odrębnym zleceniu. Victoria nie ponosi odpowiedzialności za dobór urządzeń oparty na informacjach i danych Klienta, jeśli dane te nie odpowiadają rzeczywistemu stanowi lub są niekompletne.
g) Także w przypadku zmiany parametrów wody, analizy, ilości i wielkości przepływu wody lub innych czynników mających wpływ na dobór urządzenia, Victoria nie ponosi odpowiedzialności za dobór.
1. 2. CENY I WARUNKI PŁATNOŚCI
a) Terminy i warunki płatności są określone w ofercie Victorii. Dopuszczalne sąrozliczenia dostaw częściowych.
b) Jeżeli Klient ma względem Victorii przeterminowane płatności lub Victoria wie, żefirma Klienta jest w stanie niewypłacalności, upadłości lub grozi jej postępowaniesądowe, ewentualnie pozasądowe lub wszczęto przeciwko niej postępowanieegzekucyjne, lub oprotestowano wystawiony przez nią weksel, wniesiono przeciwniej skargę lub ma niepewną sytuację materialną, niezależnie od ewentualnych,wcześniej uzgodnionych innych warunków, wszystkie płatności Klienta stają sięnatychmiast wymagalne.
c) W przypadku nieterminowego dokonywania płatności, Victoria ma prawowyegzekwować płatność za inne faktury, których termin płatności jeszcze nie minął.Ze względu na opóźnienia w płatnościach, Victoria ma prawo uzależnić oddokonania płatności wykonanie dalszych prac czy dostaw z bieżących zamówień.
d) W przypadku przekroczenia ustalonych terminów płatności, Victoria jestuprawniona do naliczenia ustawowych odsetek za opóźnienie w zapłacie wwysokości odsetek za opóźnienie w transakcjach handlowych oraz zwrotu kosztówdziałań windykacyjnych.
e) Płatności należy dokonywać przelewem bezpośrednio na rachunek bankowy firmyVictoria, wskazany na fakturze.
f) W przypadku ofert na ekspertyzy, przeglądy lub wyceny kosztów naprawyurządzeń, dodatkowo podane zostają koszty demontażu i skontrolowaniaposzczególnych elementów, podwyższające koszt usługi firmy Victoria. Doliczonezostaną również ewentualne koszty dojazdu serwisu. Koszty dojazdu naliczonezostaną bez względu na to, czy naprawa zostanie zlecona.
1. 3. TERMIN DOSTAWY
a) Uzgodniony termin dostawy rozpoczyna się po złożeniu zamówienia lubdokonaniu uzgodnionej przedpłaty.
b) W ramach umowy, Victoria posiada uprawnienia do realizacji dostaw częściowychlub przedterminowych, mając jednocześnie możliwość wystawienia odpowiednichfaktur. Zasada ta obejmuje także sytuacje, w których Klient opóźnia proceswyjaśnienia kwestii finansowania, uzyskania stosownych zezwoleń czy dostarczeniaplanów.
c) Jeśli Klient opóźnia płatność lub nie spełnia innych zobowiązań (np. terminowewykonanie dodatkowych czynności), Victoria ma prawo wstrzymać realizację swoichświadczeń na czas opóźnienia lub, po ustaleniu dodatkowego terminu, odstąpić odumowy w całości lub w części. Okres zawieszenia realizacji zostanie doliczony dopierwotnie uzgodnionego terminu dostawy. W każdym przypadku Victoria zastrzegasobie prawo do rekompensaty z tytułu szkody wynikającej z niewykonania umowy ido zwrotu kosztów wynikających z odstąpienia od umowy z winy Klienta.
d) Termin dostawy uważa się za dotrzymany, gdy towar opuszcza magazyn Victoriilub gdy Klient zostaje pisemnie/e-mailem poinformowany o gotowości towaru doodbioru. W przypadku, gdy Klient nie odbierze towaru w ustalonym terminie imiejscu, Victoria może żądać od Klienta odbioru towaru pisemnie/e-mailem. W raziebezskutecznego wyznaczenia dodatkowego terminu do odbioru, Victoria możeodstąpić od umowy i naliczyć Klientowi karę umowną w wysokości 100% wartościbrutto towaru. Wszelkie powstałe z powodu odstąpienia koszty również ponosiKlient.
1. 4. PRZEJĘCIE RYZYKA
a) W sytuacji, gdy dostawa obejmuje również ustawienie lub montaż, ryzykoprzechodzi na Klienta w momencie, gdy przesyłka zostanie dostarczona dowcześniej uzgodnionego miejsca dostawy (jak np. budowa, fabryka, magazyn itp. ) wustalonym terminie.
b) Jeśli wysyłka, dostawa, rozruch, ustawienie lub montaż opóźnią się z powodużyczenia lub z winy Klienta, wszelkie ryzyko spoczywa na Kliencie.
c) W przypadku opóźnienia na życzenie lub z winy Klienta, odpowiednieubezpieczenie może zostać zawarte wyłącznie na pisemne żądanie i na kosztKlienta.
d) W każdym przypadku, bez względu na to, kto ponosi koszty transportu towaru,korzyści, ciężary oraz ryzyko przypadkowej utraty lub uszkodzenia towaruprzechodzą na odbiorcę w chwili wydania towaru przewoźnikowi.
1. 5. ODPOWIEDZIALNOŚĆ
a) Klient zobowiązuje się do korzystania z urządzeń zgodnie z ich przeznaczeniem,przestrzegania instrukcji obsługi, które otrzymał wraz z towarem, oraz respektowaniawszelkich wskazówek ostrzegawczych.
b) Roszczenia odszkodowawcze są wykluczone w przypadku szkódspowodowanych umyślnie lub w wyniku niewłaściwego użytkowania lubniewłaściwego obchodzenia się z urządzeniem. Ograniczenia odpowiedzialnościmają zastosowanie również do pracowników oraz osób pracujących na zleceniefirmy Victoria.
c) W zakresie dopuszczalnym przez prawo, wyłącza się obowiązek wypłatyodszkodowania wynikającego z ustawy o odpowiedzialności za produkt oraz innychprzepisów. To wyłączenie odpowiedzialności obejmuje zwłaszcza zwłokę,niemożność wykonania usługi, szkody następcze, straty wynikające z przerw wprodukcji, odszkodowanie za szkody pośrednie oraz utracone zyski.
d) Odpowiedzialność firmy Victoria wynikająca z umowy jest ograniczona dorzeczywistych strat i kwoty nieprzekraczającej wartości netto towaru objętegoumową, związanej z szkodą.
2. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Nasza firma kieruje się zasadami ochrony danych osobowych zgodnie z definicjamizawartymi w RODO.
● Osoba przetwarzająca dane osobowe: Osoba upoważniona, działająca namocy otrzymanego upoważnienia, do przetwarzania danych osobowych wramach swoich obowiązków.
● Dane osobowe: Informacje dotyczące zidentyfikowanej lub możliwej dozidentyfikowania osoby fizycznej.
● Możliwa do zidentyfikowania osoba fizyczna: Osoba, którą możnazidentyfikować bezpośrednio lub pośrednio, szczególnie za pomocąidentyfikatora takiego jak imię i nazwisko, numer identyfikacyjny, dane olokalizacji, identyfikator internetowy lub inne szczególne czynniki określającefizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lubspołeczną tożsamość osoby fizycznej.
● Podmiot danych: Osoba fizyczna, której dane osobowe są przetwarzaneprzez administratora.
● Przetwarzanie: Operację lub zestaw operacji wykonywanych na danychosobowych, zarówno zautomatyzowanych, jak i nie zautomatyzowanych.Obejmuje to zbieranie, utrwalanie, organizowanie, porządkowanie,przechowywanie, adaptowanie, modyfikowanie, pobieranie, przeglądanie,wykorzystywanie, ujawnianie poprzez przesłanie, rozpowszechnianie,udostępnianie, dopasowywanie, łączenie, ograniczanie, usuwanie lubniszczenie danych osobowych.
3. PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
Przetwarzaniu podlegają wyłącznie dane udostępnione przez użytkownika, a ichzakres jest ograniczony do celów określonych w opisie konkretnych usług. Daneosobowe są przekazywane tylko tym podmiotom, które świadczą usługi na rzeczAdministratora Danych, takim jak dostawcy usług IT czy instalatorzy. Wszystkiepodmioty te są zobowiązane umową powierzenia do zachowania pełnej poufnościinformacji.Kontakt za pośrednictwem strony internetowej. Na naszej stronie internetowej oferujemy możliwość kontaktu przez formularz.
Informacje udostępnione przez użytkownika (imię, nazwisko, adres, numer telefonu,adres e-mail) są przetwarzane w celu ułatwienia kontaktu przez okres 30 dni. Procesten ma na celu obsługę zapytania skierowanego przez użytkownika.
4. PRAWA OSÓB, KTÓRYCH DOTYCZĄ
Użytkownik ma prawo w dowolnym momencie sprzeciwić się przetwarzaniu jegodanych osobowych w przyszłości, zażądać częściowego lub całkowitego usunięcialub zablokowania danych, a także uzyskać informacje na temat przechowywanychprzez nas danych osobowych lub zażądać ich sprostowania.W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie zgody zgodnie z art. 6ust. 1 lit. a, użytkownik ma prawo wycofać zgodę w dowolnym momencie. Wycofaniezgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych dokonanego przedjej wycofaniem.
5. PODSTAWA PRAWNA
Przetwarzanie danych opiera się na różnych podstawach prawnych zgodnie zpostanowieniami Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO). Naszeprawnie uzasadnione interesy, związane z świadczeniem opisanych usług lubrealizacją umowy, stanowią podstawę prawną zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO. Wprzypadku działań podejmowanych na żądanie osoby, której dane dotyczą, przednawiązaniem umowy, korzystamy z podstawy prawnej art. 6 ust. 1 lit. b RODO, gdyżprzetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, którejdane dotyczą.W sytuacjach, gdzie firma jest zobowiązana prawnie, na przykład do spełnieniaobowiązków podatkowych, przetwarzanie danych osobowych opiera się na art. 6 ust.1 lit. c RODO.Dodatkowo, w wybranych przypadkach, przetwarzanie danych osobowych możeodbywać się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą, zgodnie z art. 6 ust. 1lit. a RODO.
6. PLIKI COOKIE
Wielu dostawców stron internetowych i serwerów używa plików cookie, z którychwiele zawiera tzw. identyfikatory plików cookie (ID pliku cookie). Każde ID plikucookie stanowi unikalny identyfikator składający się z ciągu znaków,umożliwiającego przypisanie danej strony internetowej lub serwera do konkretnejprzeglądarki internetowej, w której plik cookie został zapisany. Dzięki temuodwiedzane strony internetowe i serwery są w stanie rozróżnić daną przeglądarkęosoby, do której odnoszą się dane, od innych przeglądarek internetowych, któreprzechowują inne pliki cookie. Wykorzystując unikalne ID pliku cookie, konkretnaprzeglądarka internetowa może być rozpoznana i zidentyfikowana.
7. GWARANCJA NA FILTRY I UZDATNIACZE WODY
Gwarant (Victoria): Firma Victoria z siedzibą w Łodzi, udzielająca gwarancji na urządzenia objęte niniejszą kartą gwarancyjną.
7. 1. ZAKRES GWARANCJI:
Gwarancja obejmuje sprawne działanie urządzeń do filtrowania i uzdatniania wody.
Warunki Realizacji Gwarancji:
a) Posiadanie dokumentu potwierdzającego zakup urządzenia.
b) Wykonanie serwisu przez Victoria lub upoważnionego serwisanta.
c) Montaż i eksploatacja zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zaleceniamiproducenta.
d) Przeprowadzenie odpłatnego przeglądu serwisowego pomiędzy 6 a 8 miesiącemod uruchomienia urządzenia, chyba że instrukcja urządzenia określa innączęstotliwość.
e) Zgłoszenie reklamacji zawierające dowód zakupu, kopię karty gwarancyjnej i kartyuruchomienia urządzenia wraz z opisem usterki, przesłane elektronicznie lubdostarczone na nośniku elektronicznym.
f) Zgłoszenie reklamacji w terminie 2 dni roboczych od wystąpienia uzasadniającereklamację awarii/zdarzenia.
7. 2. ZGŁOSZENIE REKLAMACJI:
Reklamacje urządzeń należy zgłaszać za pomocą formularza reklamacyjnegodostępnego na stronie internetowej Victoria.
7. 3. BEZPŁATNE USUWANIE USTEREK:
Gwarant zobowiązuje się do bezpłatnego usuwania usterek wynikających z przyczyntkwiących w sprzedanym urządzeniu. Jeżeli tylko część urządzenia wykazuje wady ijest możliwe jej odłączenie od reszty urządzenia lub instalacji, która funkcjonujezgodnie z warunkami technicznymi i eksploatacyjnymi opisanymi w instrukcji obsługi,to uprawnienia wynikające z gwarancji ograniczają się wyłącznie do wadliwej częściurządzenia lub instalacji.
7. 4. OKRES GWARANCJI:
a) 12 miesięcy od dnia rozruchu, nie dłużej niż 18 miesięcy od dnia zakupu, dlaurządzeń uruchamianych przez serwis Victoria lub przeszkolony certyfikowanyserwis.
b) 12 miesięcy od dnia zakupu na oryginalne części zamienne (z wyłączeniemczęści eksploatacyjnych m. in. elektrod, uszczelek, łożysk, uszczelniaczy pomp igłowic, kół zębatych, membran pompek dozujących, szczotek odkurzaczypodwodnych, pasków klinowych i napędowych, gąsienic itp. ) wymienione przezserwis Victoria lub przeszkolony certyfikowany serwis.
7. 5. OPÓŹNIENIE W PŁATNOŚCIACH:
W przypadku opóźnienia w płatnościach, Gwarant jest zwolniony z obowiązkówgwarancyjnych do czasu uregulowania należności.
7. 6. WYJĄTEK DLA KONSUMENTA:
W przypadku opóźnienia w dokonaniu płatności za urządzenie, gwarant jestzwolniony z obowiązków wynikających z udzielonej gwarancji do momentuuregulowania należności wraz z należnościami ubocznymi. Okres gwarancji niebędzie przedłużony o czas opóźnienia w płatności, zgodnie z ustępem poprzednim.nie stosuje się w przypadku sprzedaży urządzenia na rzecz Konsumenta.
8. ZOBOWIĄZANIA FIRMY VICTORIA I KLIENTA
8. 1. Gwarant zobowiązuje się do eliminacji usterek urządzeń, które ujawnią się wokresie gwarancji, w terminie do 20 dni roboczych od momentu dostarczeniaurządzenia do Gwaranta lub od dnia, gdy urządzenie wielkogabarytowe zostanieprzygotowane do naprawy. Termin usunięcia usterek może ulec wydłużeniu wprzypadku konieczności sprowadzenia części zamiennych dla urządzenia.
8. 2. Reklamujący ma obowiązek dostarczyć urządzenie inne niż wielkogabarytowe,do serwisu Victoria na własny koszt, we własnym zakresie lub za pośrednictwemfirmy spedycyjnej. Gwarant zwróci koszty dostarczenia i pokryje koszty odesłanianaprawionego urządzenia jedynie w przypadku uznania reklamacji. Zwrot kosztówobejmuje jedynie udokumentowane wydatki na transport na obszarze Polski,przedstawione na podstawie rachunków dostarczonych przez Reklamującego.
8. 3. Urządzenie dostarczone do naprawy gwarancyjnej powinno być kompletnie,odpowiednio zapakowane i zabezpieczone na czas transportu. W przeciwnym razieGwarant może odmówić uznania reklamacji lub obciążyć Reklamującego kosztaminapraw wynikłymi z niewłaściwego opakowania.Urządzenie, dostarczone lub udostępnione do naprawy powinno być wyczyszczone iutrzymane w stanie umożliwiającym przeprowadzenie naprawy na koszt Reklamującego. W przeciwnym razie, Gwarant może nałożyć na Reklamującegokoszty przywrócenia urządzenia do stanu umożliwiającego przeprowadzenienaprawy.
8. 4. W przypadku zgłoszenia reklamacji urządzenia do naprawy gwarancyjnej bezuzasadnienia, wszystkie związane z tym koszty (dojazd, sprawdzenie,zdiagnozowanie usterki itp. ), naliczone według stawek obowiązujących w firmieVictoria na dzień dokonania naprawy, ponosi Reklamujący. Ponadto, jeśliReklamujący nie dostarczy wymaganych zdjęć, co skutkuje koniecznościądodatkowej wizyty serwisowej, również koszty tej wizyty będą poniesione przezReklamującego, nawet jeśli reklamacja zostanie uwzględniona.8. 5 Gwarant jest zwolniony z odpowiedzialności za wady urządzenia w następujących przypadkach:
a) Użytkowanie urządzeń niezgodnie z ich przeznaczeniem lub Instrukcją Obsługi.
b) Stosowanie innych chemikaliów w instalacji uzdatniania wody niż zalecane przez firmę Victoria w okresie gwarancji.
c) Rozruch wykonany przez firmę nie przeszkoloną w tym zakresie.
d) Naprawy i przeróbki urządzeń dokonywane przez osoby inne niż serwis Firmy Victoria lub przeszkolony certyfikowany serwis Victoria.
e) Wady instalacji, do której urządzenia są podłączone.
f) Nie wykonywanie przeglądu w terminie.
g) Zmiany ustawień oprogramowania urządzenia przez osoby inne niż serwis Victoria. lub przeszkolony certyfikowany serwis Victoria.
h) Uszkodzenia mechaniczne urządzenia spowodowane przez przedmioty obce dostające się do wnętrza urządzenia.
i) Uszkodzenia termiczne, chemiczne, mechaniczne.
j) Uszkodzenia spowodowane działaniem lub zaniechaniem użytkownika, również w zakresie czynności obsługi codziennej, które realizowane są we własnym zakresie przez Reklamującego.
k) Uszkodzenia lub zamazanie numerów fabrycznych, uniemożliwiających identyfikację urządzenia.
l) Niezgłoszenie usterki w terminie 14 dni od jej ujawnienia.
m) Okoliczności niewynikające z winy Gwaranta.
n) Uszkodzenia związane z transportem i rozładunkiem urządzenia.
o) Siła wyższa, która obejmuje zdarzenia takie jak pożar, powódź, uderzenie pioruna, stan wojny, pandemia oraz klęski żywiołowe, przepięcia energii elektrycznej.
8. 6 Gwarant jest zwolniony z zobowiązań wynikających z niniejszej Karty Gwarancyjnej, jeżeli wymagane naprawy nie mogą być wykonane z powodu restrykcji importowych, eksportowych na części zamienne, lub innych przepisów prawnych, a także innych nieprzewidzianych okoliczności uniemożliwiających wykonanie naprawy.
8. 7 Reklamującym przysługuje prawo wymiany urządzenia na nowe, jeżeli w okresie gwarancji, Gwarant lub osoba uprawniona działająca w jego imieniu dokona pięciu istotnych napraw gwarancyjnych tej samej usterki, a urządzenie będzie wykazywało wady, które uniemożliwiają używanie go zgodnie z przeznaczeniem. Jeżeli w wykonaniu zobowiązań gwarancyjnych Gwarant wymienił urządzenie, gwarancja na to urządzenie ulega przedłużeniu na okres 12 miesięcy od daty uruchomienia wymienionego urządzenia. Poza odpowiedzialnością określoną w niniejszej gwarancji lub wynikającą z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne szkody spowodowane wadami urządzenia lub ich nieterminowym usunięciem, a także powstałe w wyniku montażu i/lub eksploatacji niezgodnych z obowiązującymi przepisami oraz zaleceniami producenta zawartymi w Instrukcji Obsługi dołączonej do urządzenia. Wyłącza się jakąkolwiek dalej idącą odpowiedzialność za szkody pośrednie, następcze oraz za utracone korzyści.
8. 8 Wszystkie usługi wykraczające poza zakres niezbędny do wykonania naprawy nie są objęte serwisem gwarancyjnym i są wykonywane odpłatnie. Reklamujący zobowiązany jest do pokrycia kosztów tych usług w pełnej wysokości poniesionych kosztów przez Gwaranta, naliczonych według stawek obowiązujących w firmie Victoria, aktualnych na dzień dokonania naprawy, dostępnych w siedzibie Victoria.
8. 9 Wymiana elementów innych niż podlegające naprawie lub materiałów eksploatacyjnych w momencie świadczenia usług serwisu gwarancyjnego jest dokonywana odpłatnie, zgodnie z aktualnymi Ogólnymi Warunkami Sprzedaży i Dostaw Victoria.
8. 10 Odpowiedzialność Victoria z tytułu rękojmi jest wyłączona, za wyjątkiem
sprzedaży konsumenckiej. W stosunku do Klientów będących Konsumentami obowiązuje 2-letnia rękojmia na zasadach przewidzianych przepisami kodeksu cywilnego. Odpowiedzialność Victoria z tytułu rękojmi, w przypadku umów zawieranych z przedsiębiorcami prowadzącymi jednoosobową działalność gospodarczą, jest wyłączona.
Niniejsze Ogólne Warunki Gwarancji obowiązują od dnia utworzenia działalności